Dołącz do naszego zespołu

Menadżera Kategorii – wyposażenie domu i ogrodu

Katowice, Murckowska 16

Chcesz pracować w Centrali ALDI? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj. Nasz proces rekrutacyjny składa się z:

  • rozmowy rekrutacyjnej etap I,
  • rozmowy rekrutacyjnej etap II
  • decyzji o zatrudnieniu.
Ważne jeszcze 23 dni

Twoje zadania

  • Zarządzanie grupą asortymentową, w skład której wchodzą: artykuły wyposażenia domu i ogrodu, narzędzia, oświetlenie, materiały biurowe i szkolne.
  • Odpowiedzialność za wdrożenie i rozwój produktów oraz opakowań.
  • Aktywne poszukiwanie nowych dostawców oraz alternatywnych źródeł zaopatrzenia.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami.
  • Przygotowywanie specyfikacji i ofert w zakresie produktowo – cenowym dla kontrahentów.
  • Zarządzanie dokumentacją handlową.
  • Weryfikacja oraz pełnienie nadzoru nad aktualnością i ważnością kontraktów.
  • Monitorowanie wyników sprzedaży oraz działań konkurencji.
  • Uczestnictwo w spotkaniach branżowych krajowych i zagranicznych.
  • Współpraca z Działem Jakości i Działem Marketingu przy wprowadzaniu nowych produktów do oferty sklepów ALDI.

Nasze oczekiwania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu grupą asortymentową o podobnej specyfice.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek  konieczny. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Zorientowanie na osiąganie wyników, elastyczność i inicjatywa w działaniu.
  • Umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy.
  • Zainteresowanie branżą.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ekonomia, logistyka, zarządzanie, towaroznawstwo).
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Ubezpieczenie na życie
Ubezpieczenie na życie
Pakiet sportowy
Pakiet sportowy
Zajęcia językowe
Zajęcia językowe
Telefon służbowy
Telefon służbowy
Komputer
Komputer
Szkolenia
Szkolenia
Różnorodność zadań
Różnorodność zadań
Kompleksowe wdrożenie do pracy
Kompleksowe wdrożenie do pracy
Przyjazna atmosfera pracy
Przyjazna atmosfera pracy
Praca w doświadczonym zespole
Praca w doświadczonym zespole

Poleć idealnego kandydata

Ładowanie
Dane kandydata
Twoje dane

* - pola obowiązkowe

Dziękujemy
za Rekomendację!

Niezbędnik nowego pracownika

Przygotuj się do rozpoczęcia nowej pracy. Aby ułatwić Ci to zadanie, stworzyliśmy dla Ciebie niezbędnik pracownika, w którym określamy, jakie dokumenty i badania są wymagane w momencie dołączania do naszego zespołu.

Badania

Wykonaj niezbędne badania potwierdzające zdolność do pracy. Skierowanie na nie otrzymasz od rekrutera. Po ich wykonaniu, otrzymasz orzeczenie lekarskie, które jest niezbędne do rozpoczęcia pracy. Przynieś je, zanim podpiszesz umowę o pracę.

Dokumenty

Wypełnij dokumenty niezbędne do zatrudnienia. Otrzymasz je od rekrutera.
To na ich podstawie przygotowana zostanie dla Ciebie umowa o pracę.

Umowa

Umowę podpisze z Tobą osobiście przyszły przełożony bądź rekruter przed rozpoczęciem pracy.

Świadectwa pracy i dyplomy

Skompletuj świadectwa pracy oraz dyplom ukończonej szkoły średniej/wyższej i przekaż je razem z pakietem dokumentów osobom z działu rekrutacji.

BHP

Szkolenie BHP odbędzie się w pierwszym dniu pracy. O miejscu i godzinie szkolenia poinformuje Cię dział rekrutacji.

Powodzenia!