Dołącz do naszego zespołu

Menadżer Kategorii - Food

Katowice, Murckowska 16

Chcesz pracować w Centrali ALDI? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj. Nasz proces rekrutacyjny składa się z:

  • rozmowy rekrutacyjnej etap I,
  • rozmowy rekrutacyjnej etap II,
  • decyzji o zatrudnieniu.
Ważne jeszcze 18 dni
Przyjazna rekrutacja

Twoje zadania

  • Zarządzanie grupą asortymentową produktów suchych.
  • Odpowiedzialność za wdrożenie i rozwijanie produktów.
  • Aktywne poszukiwanie nowych dostawców oraz alternatywnych źródeł zaopatrzenia.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami.
  • Przygotowanie specyfikacji i ofert w zakresie produktowo – cenowym dla kontrahentów.
  • Zarządzanie dokumentacją handlową.
  • Weryfikacja i nadzorowanie aktualności i ważności kontraktów.
  • Monitorowanie wyników sprzedaży oraz działań konkurencji.
  • Udział w spotkaniach branżowych.
  • Współpraca z innymi działami w firmie.

Nasze oczekiwania

  • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu kategorią food (preferowane słodycze, przekąski słone).
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Czynne prawo jazdy  kat B.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Zorientowanie na osiąganie wyników.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Elastyczność i inicjatywa w działaniu.

Oferujemy

Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Ubezpieczenie na życie
Ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Pakiet sportowy
Pakiet sportowy
Zajęcia językowe
Zajęcia językowe
Telefon służbowy
Telefon służbowy
Komputer
Komputer
Różnorodność zadań
Różnorodność zadań
Spotkania integracyjne
Spotkania integracyjne
Możliwość rozwoju
Możliwość rozwoju
Kompleksowe wdrożenie do pracy
Kompleksowe wdrożenie do pracy
Przyjazna atmosfera pracy
Przyjazna atmosfera pracy

Poleć idealnego kandydata

Ładowanie
Dane kandydata
Twoje dane

* - pola obowiązkowe

Dziękujemy
za Rekomendację!

Niezbędnik nowego pracownika

Przygotuj się do rozpoczęcia nowej pracy. Aby ułatwić Ci to zadanie, stworzyliśmy dla Ciebie niezbędnik pracownika, w którym określamy, jakie dokumenty i badania są wymagane w momencie dołączania do naszego zespołu.

Badania

Wykonaj niezbędne badania potwierdzające zdolność do pracy. Skierowanie na nie otrzymasz od rekrutera. Po ich wykonaniu, otrzymasz orzeczenie lekarskie, które jest niezbędne do rozpoczęcia pracy. Przynieś je, zanim podpiszesz umowę o pracę.

Dokumenty

Wypełnij dokumenty niezbędne do zatrudnienia. Otrzymasz je od rekrutera.
To na ich podstawie przygotowana zostanie dla Ciebie umowa o pracę.

Umowa

Umowę podpisze z Tobą osobiście przyszły przełożony bądź rekruter przed rozpoczęciem pracy.

Świadectwa pracy i dyplomy

Skompletuj świadectwa pracy oraz dyplom ukończonej szkoły średniej/wyższej i przekaż je razem z pakietem dokumentów osobom z działu rekrutacji.

BHP

Szkolenie BHP odbędzie się w pierwszym dniu pracy. O miejscu i godzinie szkolenia poinformuje Cię dział rekrutacji.

Powodzenia!