Dołącz do naszego zespołu

Menadżer ds. Systemów Sklepowych

Katowice, Murckowska 16

Chesz pracować w Centrali ALDI? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj. Nasz proces rekrutacyjny składa się z: 

  • rozmowy rekrutacyjnej etap I,
  • rozmowy rekrutacyjnej etap II,
  • decyzji o zatrudnieniu.
Ważne jeszcze 8 dni
Przyjazna rekrutacja

Twoje zadania

  • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań systemowych, aplikacji i urządzeń w sklepach ALDI w celu optymalizacji pracy sklepów i usprawnienia obsługi klienta.
  • Tworzenie i wdrażanie materiałów szkoleniowych oraz standardów pracy w zakresie wykorzystania systemów sklepowych i elektronicznych, w tym mobilnych narzędzi pracy.
  • Opracowywanie specyfikacji dla aktualizacji obecnie wykorzystywanych oraz tworzenia i konfigurowania przyszłych systemów i aplikacji sklepowych.
  • Wspieranie procesu otwarć nowych sklepów w zakresie wyboru, zakupu oraz uruchomienia systemów sklepowych i elektronicznych narzędzi pracy, w ścisłej współpracy z Działem IT.
  • Współpraca z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania stosowanego w sklepach.

Nasze oczekiwania

  • Wiedza i zainteresowania w zakresie mobilnych narzędzi  pracy i systemów informatycznych.
  • Mile widziane doświadczenie w branży retail lub pokrewnej w testowaniu mobilnych narzędzi i pracy i systemów informatycznych.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny).
  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne/ekonomiczne lub udokumentowane doświadczenie zawodowe).
  • Zaangażowanie i entuzjazm w działaniu.
  • Komunikatywność i umiejętność rozumienia potrzeb biznesowych użytkowników systemów, aplikacji.
  • Umiejętność  optymalnego wyboru i konfiguracji urządzeń dla użytkowników.
  • Znajomość Pakietu MS Office.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Brak okresu próbnego
Brak okresu próbnego
Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Ubezpieczenie na życie
Ubezpieczenie na życie
Zajęcia językowe
Zajęcia językowe
Pakiet sportowy
Pakiet sportowy
Telefon służbowy
Telefon służbowy
Kompleksowe wdrożenie do pracy
Kompleksowe wdrożenie do pracy
Szkolenia
Szkolenia
Możliwość rozwoju
Możliwość rozwoju
Spotkania integracyjne
Spotkania integracyjne

Poleć idealnego kandydata

Ładowanie
Dane kandydata
Twoje dane

* - pola obowiązkowe

Dziękujemy
za Rekomendację!

Niezbędnik nowego pracownika

Przygotuj się do rozpoczęcia nowej pracy. Aby ułatwić Ci to zadanie, stworzyliśmy dla Ciebie niezbędnik pracownika, w którym określamy, jakie dokumenty i badania są wymagane w momencie dołączania do naszego zespołu.

Badania

Wykonaj niezbędne badania potwierdzające zdolność do pracy. Skierowanie na nie otrzymasz od rekrutera. Po ich wykonaniu, otrzymasz orzeczenie lekarskie, które jest niezbędne do rozpoczęcia pracy. Przynieś je, zanim podpiszesz umowę o pracę.

Dokumenty

Wypełnij dokumenty niezbędne do zatrudnienia. Otrzymasz je od rekrutera.
To na ich podstawie przygotowana zostanie dla Ciebie umowa o pracę.

Umowa

Umowę podpisze z Tobą osobiście przyszły przełożony bądź rekruter przed rozpoczęciem pracy.

Świadectwa pracy i dyplomy

Skompletuj świadectwa pracy oraz dyplom ukończonej szkoły średniej/wyższej i przekaż je razem z pakietem dokumentów osobom z działu rekrutacji.

BHP

Szkolenie BHP odbędzie się w pierwszym dniu pracy. O miejscu i godzinie szkolenia poinformuje Cię dział rekrutacji.

Powodzenia!