Dołącz do naszego zespołu

Kierownik Działu Koordynacji i Wsparcia

Katowice, Murckowska 16

Chcesz pracować w ALDI? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj. Nasz proces rekrutacyjny składa się z: 

  • rozmowy rekrutacyjnej etap I,
  • rozmowy rekrutacyjnej etap II,
  • decyzji o zatrudnieniu.
Ważne jeszcze 21 dni
Przyjazna rekrutacja

Twoje zadania

  • Wyznaczanie strategii w zakresie polityki cenowej przedsiębiorstwa.
  • Definiowanie oraz nadzór nad wewnętrznymi procesami w Dziale Category Management, krajowymi oraz międzynarodowymi.
  • Kształtowanie procesów służących kontroli i weryfikacji warunków handlowych.
  • Nadzór nad przebiegiem przepływu informacji asortymentowych wewnątrz Działu Category Management jak również do pozostałych jednostek organizacji.
  • Wyznaczanie oraz nadzór nad realizacją strategii w zakresie planowania przestrzeni sklepów.
  • Opracowanie i dostarczanie badań wewnętrznych, dotyczących zmian w rynku FMCG.
  • Koordynacja zmian w zakresie systemów i rozwiązań IT w Dziale Category Management.
  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym definiowanie celów, motywowanie, ocena oraz rozwijanie kompetencji podległych pracowników.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewnym.
  • Doświadczenie w obszarze zarządzania kategoriami produktowymi (asortyment, space management, ceny i promocja sprzedaży).
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Znajomość rynku FMCG.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel oraz MS Power Point).
  • Umiejętność myślenia strategicznego, analitycznego, zorientowanego na klienta i przyszłość organizacji.
  • Umiejętności komunikacji i współpracy na różnych poziomach organizacji.
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy

Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Brak okresu próbnego
Brak okresu próbnego
Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Ubezpieczenie na życie
Ubezpieczenie na życie
Pakiet sportowy
Pakiet sportowy
Zajęcia językowe
Zajęcia językowe
Samochód służbowy
Samochód służbowy
Telefon służbowy
Telefon służbowy
Kompleksowe wdrożenie do pracy
Kompleksowe wdrożenie do pracy
Szkolenie wewnętrzne
Szkolenie wewnętrzne
Szkolenie zewnętrzne
Szkolenie zewnętrzne

Poleć idealnego kandydata

Ładowanie
Dane kandydata
Twoje dane

* - pola obowiązkowe

Dziękujemy
za Rekomendację!

Niezbędnik nowego pracownika

Przygotuj się do rozpoczęcia nowej pracy. Aby ułatwić Ci to zadanie, stworzyliśmy dla Ciebie niezbędnik pracownika, w którym określamy, jakie dokumenty i badania są wymagane w momencie dołączania do naszego zespołu.

Badania

Wykonaj niezbędne badania potwierdzające zdolność do pracy. Skierowanie na nie otrzymasz od rekrutera. Po ich wykonaniu, otrzymasz orzeczenie lekarskie, które jest niezbędne do rozpoczęcia pracy. Przynieś je, zanim podpiszesz umowę o pracę.

Dokumenty

Wypełnij dokumenty niezbędne do zatrudnienia. Otrzymasz je od rekrutera.
To na ich podstawie przygotowana zostanie dla Ciebie umowa o pracę.

Umowa

Umowę podpisze z Tobą osobiście przyszły przełożony bądź rekruter przed rozpoczęciem pracy.

Świadectwa pracy i dyplomy

Skompletuj świadectwa pracy oraz dyplom ukończonej szkoły średniej/wyższej i przekaż je razem z pakietem dokumentów osobom z działu rekrutacji.

BHP

Szkolenie BHP odbędzie się w pierwszym dniu pracy. O miejscu i godzinie szkolenia poinformuje Cię dział rekrutacji.

Powodzenia!