Dołącz do naszego zespołu

Asystent ds. Operacji Logistycznych

Chorzów, Niedźwiedziniec 10

Chcesz pracować w ALDI? Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj. Nasz proces rekrutacyjny składa się z: 

  • rozmowy rekrutacyjnej - etap I,
  • rozmowy rekrutacyjnej - etap II,
  • decyzj o zatrudnieniu.
Ważne jeszcze 25 dni
Przyjazna rekrutacja

Twoje zadania

  • Kontrola i przetwarzanie zleceń składanych przez sklepy.
  • Fakturowanie i drukowanie zleceń dostaw na sklepy.
  • Wykonywanie systemowych korekt po zakończonej kompletacji.
  • Kontrola towarów dostarczonych do magazynu przez dostawców, zgodnie z dostarczonymi dokumentami dostawy oraz wykonanie operacji systemowych mających na celu przyjęcie towaru.
  • Przygotowanie i przekazywanie informacji o niedostarczonych produktach z wybranych kategorii.
  • Kontakt z pracownikami Sklepów oraz Magazynu Centralnego.

Nasze oczekiwania

  • Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Dobra znajomość Pakietu MS Office.
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy. 
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
  • Obowiązkowość i dobra organizacja pracy.

Oferujemy

Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją
Brak okresu próbnego
Brak okresu próbnego
Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
Karta przedpłacona do sklepów ALDI
Karta przedpłacona do sklepów ALDI
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Ubezpieczenie na życie
Ubezpieczenie na życie
Pakiet sportowy
Pakiet sportowy
Przyjazna atmosfera pracy
Przyjazna atmosfera pracy

Poleć idealnego kandydata

Ładowanie
Dane kandydata
Twoje dane

* - pola obowiązkowe

Dziękujemy
za Rekomendację!

Niezbędnik nowego pracownika

Przygotuj się do rozpoczęcia nowej pracy. Aby ułatwić Ci to zadanie, stworzyliśmy dla Ciebie niezbędnik pracownika, w którym określamy, jakie dokumenty i badania są wymagane w momencie dołączania do naszego zespołu.

Badania

Wykonaj niezbędne badania potwierdzające zdolność do pracy. Skierowanie na nie otrzymasz od rekrutera. Po ich wykonaniu, otrzymasz orzeczenie lekarskie, które jest niezbędne do rozpoczęcia pracy. Przynieś je, zanim podpiszesz umowę o pracę.

Dokumenty

Wypełnij dokumenty niezbędne do zatrudnienia. Otrzymasz je od rekrutera.
To na ich podstawie przygotowana zostanie dla Ciebie umowa o pracę.

Umowa

Umowę podpisze z Tobą osobiście przyszły przełożony bądź rekruter przed rozpoczęciem pracy.

Świadectwa pracy i dyplomy

Skompletuj świadectwa pracy oraz dyplom ukończonej szkoły średniej/wyższej i przekaż je razem z pakietem dokumentów osobom z działu rekrutacji.

BHP

Szkolenie BHP odbędzie się w pierwszym dniu pracy. O miejscu i godzinie szkolenia poinformuje Cię dział rekrutacji.

Powodzenia!