Oferty pracy

Nasze lokalizacje

Chorzów

ALDI Sp. z o.o 
ul. Murckowska 16
40-265 Katowice

praca@aldi.pl

ALDI Sp. z o.o. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000249820, NIP: 1070002973, REGON: 140380391, kapitał zakładowy w wysokości 1.250.000.000,00 zł

ALDI Sp. z o.o. Spółka Regionalna
ul. Niedźwiedziniec 10
41-506 Chorzów

rekrutacja@aldi.pl

ALDI Sp. z o.o. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000249820, NIP: 1070002973, REGON: 140380391, kapitał zakładowy w wysokości 1.250.000.000,00 zł

Chorzów

ALDI Sp. z o.o. Magazyn Centralny
ul. Niedźwiedziniec 10
41-506 Chorzów

rekrutacja@aldi.pl

ALDI Sp. z o.o. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000249820, NIP: 1070002973, REGON: 140380391, kapitał zakładowy w wysokości 1.250.000.000,00 zł

Dział Rekrutacji

W ALDI nad przyjęciem nowych pracowników czuwają dwa działy:

  • Dział Rekrutacji w katowickiej Centrali odpowiada za procesy rekrutacyjne dla wszystkich działów w Centrali oraz za zatrudnianie Kierowników Rejonu Sprzedaży i pracowników Działu Ekspansji na terenie całej Polski.
  • Dział Rekrutacji w chorzowskiej Spółce koordynuje i wspiera procesy rekrutacyjne dotyczące pracy w sklepie i magazynie oraz te związane z pracą biurową w samej Spółce.

Na co dzień oba departamenty ściśle ze sobą współpracują.

  • Centrala w Katowicach
  • Spółka w Chorzowie
Zobacz opis

Marcin – w naszej Centrali w Katowicach zarządza obszarem HR

Zobacz opis

Łukasz – na co dzień zarządza Działem Rekrutacji w naszej katowickiej Centrali oraz aktywnie rekrutuje

Zobacz opis

Marta – w Centrali odpowiada m. in. za rekrutację, organizację Assessment Center, jest też specjalistką w przygotowywaniu raportów

Zobacz opis

Iza – na co dzień m. in. koordynuje proces rekrutacji wewnętrznych oraz prowadzi procesy rekrutacyjne na stanowiska biurowe w Centrali

Zobacz opis

Magda – w naszej Centrali w Katowicach jest odpowiedzialna za Employer Branding

Zobacz opis

Grzegorz – w Spółce Regionalnej w Chorzowie zarządza działem Administracji i HR

Zobacz opis

Asia – w chorzowskim Dziale Rekrutacji jest odpowiedzialna m. in. za rekrutacje do Spółki Regionalnej i kontakt z agencjami pracy

Zobacz opis

Żaneta – w naszej Spółce m. in. wspiera Kierowników Rejonu Sprzedaży w rekrutacjach do sklepu i koordynuje zatrudnianie cudzoziemców

Zobacz opis

Marta - w naszej Spółce m. in. wspiera Kierowników Rejonu Sprzedaży w rekrutacjach do sklepu i odpowiada za całościowy proces przyznawana bonów żywieniowych dla naszych pracowników

Formularz kontaktowy

Ładowanie
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

* - pola obowiązkowe

Dziękujemy!
Formularz został wysłany.

Najczęściej zadawane pytania

  • Dla
    zainteresowanych
    pracą w ALDI
  • Dla
    pracowników
    ALDI
1. Gdzie znajdę aktualne oferty pracy?

Wszystkie aktualne oferty pracy znajdują się w zakładce kariery: praca.aldi.pl

2. Jak mogę zaaplikować do pracy w ALDI?

Są dwa sposoby:

  • można aplikować bezpośrednio na konkretną ofertę pracy. Wszystkie aktualne ogłoszenia znajdują się tu: praca.aldi.pl/ofertypracy,
  • lub wysłać swoje CV poprzez nasz formularz aplikacji spontanicznej znajdujący się tu.
3. Czy istnieje możliwość pracy na pół lub 3/4 etatu?

Większość naszych ofert pracy dotyczy pracy na pełny etat. Zdarzają się jednak czasem oferty w niepełnym wymiarze czasu pracy. Jeśli praca na 1/2 czy 3/4 etatu jest możliwa na danym stanowisku, taka informacja pojawi się w naszym ogłoszeniu o pracę.

4. Czy mogę zostawić swoje CV w sklepie?

Nie. W sklepie dla wszystkich osób zainteresowanych pracą w ALDI dostępny jest formularz rekrutacyjny, który posłuży Ci do złożenia swojej kandydatury. Zachęcamy również do aplikowania przez naszą stronę internetową: praca.aldi.pl

5. Jak wygląda proces rekrutacyjny?

W zależności od tego, w którym obszarze chcesz pracować, proces rekrutacji nieco się różni.

Osoby zainteresowane pracą w sklepie, magazynie czy biurze szczegółowe informacje o procesie rekrutacji znajdą tu: Oferty pracy w sekcji Proces rekrutacyjny.

6. Jakie benefity oferuje ALDI?

Niezależnie od stanowiska oraz obszaru, w jakim chcesz pracować, proponujemy:

  • ubezpieczenie na życie oraz prywatną opiekę zdrowotną dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • możliwość korzystania z pakietu sportowego.

Poza tym oferujemy szereg dodatkowych benefitów, o których można przeczytać tu: Co oferujemy.

7. Jakie są zasady przyznawania bonów żywieniowych?

Do otrzymania bonów żywieniowych za dany miesiąc uprawnieni są wszyscy pracownicy firmy ALDI, którzy przepracowali w danym miesiącu przynajmniej jeden dzień. Świadczenie to nie przysługuje pracownikom, którzy:

  • są zatrudnieni na okres próbny lub których stosunek pracy uległ rozwiązaniu,
  • są w okresie trwania urlopu macierzyńskiego lub wychowawczego,
  • korzystają ze zwolnienia lekarskiego przez okres ponad 30 dni.

Aktualnie obowiązujące sumy wydawanych bonów żywieniowych są uzależnione od pełnionej funkcji oraz wymiaru etatu.

8. Jak długo trwa proces rekrutacyjny?

Wszystko zależy od stanowiska, na jakie aplikujesz. Wracamy jak najszybciej z informacją zwrotną do wszystkich kandydatów, z którymi chcemy kontynuować proces rekrutacyjny, jak również do wszystkich osób, które były zaproszone na rozmowę rekrutacyjną. O długości trwania procesu informujemy każdorazowo podczas spotkania rekrutacyjnego.

9. Nie mam polskiego obywatelstwa. Czy mogę aplikować do ALDI?

Brak obywatelstwa lub innych dokumentów uprawniających do pracy nie jest przeszkodą w otrzymaniu pracy w firmie ALDI. Każdy cudzoziemiec przed rozpoczęciem pracy ma sprawdzane dokumenty legalizujące jego pobyt oraz pracę. Jeżeli kandydat nie posiada dokumentów uprawniających do rozpoczęcia pracy w firmie ALDI, wówczas zostaje włączona odpowiednia procedura legalizacji. Każdy cudzoziemiec rozpoczyna pracę z kompletem dokumentów legalizujących pobyt oraz pracę.

10. Jestem studentem. Czy mogę odbyć praktyki w ALDI?

Tak. ALDI co roku prowadzi płatny Program Praktyk Letnich. Osoby zainteresowane odbyciem płatnych praktyk powinny zgłosić swoją kandydaturę na dedykowane ogłoszenie, które publikujemy na: oferty pracy/praca w biurze na przełomie kwietnia i maja. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy osoby najlepiej pasujące do pracy w konkretnych działach. Praktykantom, którzy wykażą się największym zaangażowaniem, zaproponujemy pracę w ALDI po zakończeniu praktyk.

11. W jakich godzinach odbywa się praca w sklepie?

Pracownicy w sklepie pracują na dwie zmiany - poranną i popołudniową. Praca na zmianę poranną zazwyczaj rozpoczyna się godzinę przed otwarciem sklepu, a druga zmiana kończy się do pół godziny po zamknięciu sklepu (zazwyczaj 6:00 - 14:15 i 13:00 - 21:15, jeżeli sklep otwarty jest od 7:00-21:00). Więcej szczegółów dotyczących godzin pracy zostanie podanych podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

12. W jakich godzinach odbywa się praca w Centrali i Spółce Regionalnej?

Standardowo pracujemy w godzinach 8:00–16:00. Godziny te mogą jednak różnić się w zależności od zajmowanego stanowiska. Szczegółowe informacje dotyczące godzin pracy oraz przerw przekazywane są podczas rozmowy rekrutacyjnej.

1. Gdzie mam zrobić badania wstępne do pracy?

Zanim rozpoczniesz pracę w ALDI, otrzymasz od nas pakiet dokumentów wymaganych do zatrudnienia, skierowanie na badania oraz szczegółowe instrukcje o działaniach, jakie musisz wykonać. Na skierowaniu znajduje się numer infolinii, przez którą rezerwujesz sobie miejsce i czas wykonania badania. Wybierz dogodną dla Ciebie placówkę i termin.

2. Jakie dokumenty muszę dostarczyć przed rozpoczęciem pracy w ALDI?

Każda osoba rozpoczynająca pracę w ALDI otrzymuje od nas:

  • pakiet dokumentów rekrutacyjnych,
  • skierowanie na badania.

Po wykonaniu badań lekarz wystawia orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność do pracy. Orzeczenie to wraz z jedną kopią skierowania oraz wypełnionymi dokumentami rekrutacyjnymi powinieneś przekazać nam przed podpisaniem umowy o pracę. Ważne jest też, abyś jak najszybciej przekazał nam także kopie świadectw pracy, jeśli takie posiadasz. Jeśli chcesz przeczytać więcej o tym, jak przygotować się do pracy w ALDI, wejdź tu: Oferty pracy, sekcja Niezbędnik nowego pracownika.

3. Czy korzystanie z benefitów, takich jak np. ubezpieczenie na życie, jest obowiązkowe?

Nie. Korzystanie z benefitów jest nieobowiązkowe. Od Ciebie zależy, czy chcesz np. korzystać z prywatnej opieki medycznej, uczęszczać na zajęcia językowe czy ubezpieczyć siebie i swoją rodzinę. W ALDI możesz samodzielnie podjąć decyzję, które dodatki Cię interesują.

4. Czy decyzję o korzystaniu z benefitów muszę podjąć przy podpisaniu umowy o pracę?

Nie. Możesz w dowolnym momencie zapisać się bądź zrezygnować z każdego benefitu. Wyjątek stanowią zajęcia językowe dla pracowników biurowych. Uczestnictwo w nich jest możliwe po okresie próbnym.

5. Z kim mogę skontaktować się w celu skorzystania z benefitów?

Polecamy kontakt z bezpośrednim przełożonym. Posiada on informacje dotyczące sposobu skorzystania z benefitów oraz jakie dokumenty są niezbędne przy zapisie. W razie potrzeby skieruje Cię też do osoby odpowiedzialnej za konkretne benefity.

6. Jak długo trwa szkolenie przygotowujące do objęcia stanowiska?

Długość trwania szkolenia wdrożeniowego uzależniona jest od stanowiska, jakie obejmiesz. Najkrótsze trwa 2 tygodnie, najdłuższe nawet rok. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz podczas rozmowy rekrutacyjnej.

7. Jestem pracownikiem ALDI. Czy mogę aplikować na inne stanowisko?

Oczywiście. Jeśli zainteresowała Cię konkretna oferta pracy, możesz na nią aplikować w ramach rekrutacji wewnętrznej. Aby to zrobić, znajdź interesujące Cię stanowisko tu: Oferty pracy, wybierz przycisk „Aplikuj” i wypełnij formularz rekrutacyjny, zaznaczając, że jesteś pracownikiem ALDI.

8. Potrzebuję nowego ubrania roboczego. Do kogo mam się zgłosić?

Zgłoś się do swojego bezpośredniego przełożonego. Na pewno Ci pomoże.

9. Czy mogę polecić znajomego do pracy?

Oczywiście. Możesz to zrobić, wypełniając formularz polecający dostępny u Twojego przełożonego lub w Dziale Rekrutacji w Chorzowie, lub HR w Katowicach.