ALDI Sp. z o.o. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000249820, NIP: 1070002973, REGON: 140380391, kapitał zakładowy w wysokości 1.250.000.000,00 zł
ALDI Sp. z o.o. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000249820, NIP: 1070002973, REGON: 140380391, kapitał zakładowy w wysokości 1.250.000.000,00 zł
ALDI Sp. z o.o. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000249820, NIP: 1070002973, REGON: 140380391, kapitał zakładowy w wysokości 1.250.000.000,00 zł
W ALDI nad przyjęciem nowych pracowników czuwają dwa działy:
Na co dzień oba departamenty ściśle ze sobą współpracują.
Marcin – w naszej Centrali w Katowicach zarządza obszarem HR
Łukasz – na co dzień zarządza Działem Rekrutacji w naszej katowickiej Centrali oraz aktywnie rekrutuje
Marta – w Centrali odpowiada m. in. za rekrutację, organizację Assessment Center, jest też specjalistką w przygotowywaniu raportów
Iza – na co dzień m. in. koordynuje proces rekrutacji wewnętrznych oraz prowadzi procesy rekrutacyjne na stanowiska biurowe w Centrali
Magda – w naszej Centrali w Katowicach jest odpowiedzialna za Employer Branding
Grzegorz – w Spółce Regionalnej w Chorzowie zarządza działem Administracji i HR
Asia – w chorzowskim Dziale Rekrutacji jest odpowiedzialna m. in. za rekrutacje do Spółki Regionalnej i kontakt z agencjami pracy
Żaneta – w naszej Spółce m. in. wspiera Kierowników Rejonu Sprzedaży w rekrutacjach do sklepu i koordynuje zatrudnianie cudzoziemców
Marta - w naszej Spółce m. in. wspiera Kierowników Rejonu Sprzedaży w rekrutacjach do sklepu i odpowiada za całościowy proces przyznawana bonów żywieniowych dla naszych pracowników
Wszystkie aktualne oferty pracy znajdują się w zakładce kariery: praca.aldi.pl
Są dwa sposoby:
Większość naszych ofert pracy dotyczy pracy na pełny etat. Zdarzają się jednak czasem oferty w niepełnym wymiarze czasu pracy. Jeśli praca na 1/2 czy 3/4 etatu jest możliwa na danym stanowisku, taka informacja pojawi się w naszym ogłoszeniu o pracę.
Nie. W sklepie dla wszystkich osób zainteresowanych pracą w ALDI dostępny jest formularz rekrutacyjny, który posłuży Ci do złożenia swojej kandydatury. Zachęcamy również do aplikowania przez naszą stronę internetową: praca.aldi.pl
W zależności od tego, w którym obszarze chcesz pracować, proces rekrutacji nieco się różni.
Osoby zainteresowane pracą w sklepie, magazynie czy biurze szczegółowe informacje o procesie rekrutacji znajdą tu: Oferty pracy w sekcji Proces rekrutacyjny.
Niezależnie od stanowiska oraz obszaru, w jakim chcesz pracować, proponujemy:
Poza tym oferujemy szereg dodatkowych benefitów, o których można przeczytać tu: Co oferujemy.
Karta przedpłacona służy do płatności w sklepach ALDI. Zasilenie odbywa się co miesiąc.
Wszystko zależy od stanowiska, na jakie aplikujesz. Wracamy jak najszybciej z informacją zwrotną do wszystkich kandydatów, z którymi chcemy kontynuować proces rekrutacyjny, jak również do wszystkich osób, które były zaproszone na rozmowę rekrutacyjną. O długości trwania procesu informujemy każdorazowo podczas spotkania rekrutacyjnego.
Brak obywatelstwa lub innych dokumentów uprawniających do pracy nie jest przeszkodą w otrzymaniu pracy w firmie ALDI. Każdy cudzoziemiec przed rozpoczęciem pracy ma sprawdzane dokumenty legalizujące jego pobyt oraz pracę. Jeżeli kandydat nie posiada dokumentów uprawniających do rozpoczęcia pracy w firmie ALDI, wówczas zostaje włączona odpowiednia procedura legalizacji. Każdy cudzoziemiec rozpoczyna pracę z kompletem dokumentów legalizujących pobyt oraz pracę.
Tak. ALDI co roku prowadzi płatny Program Praktyk Letnich. Osoby zainteresowane odbyciem płatnych praktyk powinny zgłosić swoją kandydaturę na dedykowane ogłoszenie, które publikujemy na: oferty pracy/praca w biurze na przełomie kwietnia i maja. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy osoby najlepiej pasujące do pracy w konkretnych działach. Praktykantom, którzy wykażą się największym zaangażowaniem, zaproponujemy pracę w ALDI po zakończeniu praktyk.
Pracownicy w sklepie pracują na dwie zmiany - poranną i popołudniową. Praca na zmianę poranną zazwyczaj rozpoczyna się godzinę przed otwarciem sklepu, a druga zmiana kończy się do pół godziny po zamknięciu sklepu (zazwyczaj 6:00 - 14:15 i 13:00 - 21:15, jeżeli sklep otwarty jest od 7:00-21:00). Więcej szczegółów dotyczących godzin pracy zostanie podanych podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Standardowo pracujemy w godzinach 8:00–16:00. Godziny te mogą jednak różnić się w zależności od zajmowanego stanowiska. Szczegółowe informacje dotyczące godzin pracy oraz przerw przekazywane są podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Zanim rozpoczniesz pracę w ALDI, otrzymasz od nas pakiet dokumentów wymaganych do zatrudnienia, skierowanie na badania oraz szczegółowe instrukcje o działaniach, jakie musisz wykonać. Na skierowaniu znajduje się numer infolinii, przez którą rezerwujesz sobie miejsce i czas wykonania badania. Wybierz dogodną dla Ciebie placówkę i termin.
Każda osoba rozpoczynająca pracę w ALDI otrzymuje od nas:
Po wykonaniu badań lekarz wystawia orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność do pracy. Orzeczenie to wraz z jedną kopią skierowania oraz wypełnionymi dokumentami rekrutacyjnymi powinieneś przekazać nam przed podpisaniem umowy o pracę. Ważne jest też, abyś jak najszybciej przekazał nam także kopie świadectw pracy, jeśli takie posiadasz. Jeśli chcesz przeczytać więcej o tym, jak przygotować się do pracy w ALDI, wejdź tu: Oferty pracy, sekcja Niezbędnik nowego pracownika.
Nie. Korzystanie z benefitów jest nieobowiązkowe. Od Ciebie zależy, czy chcesz np. korzystać z prywatnej opieki medycznej, uczęszczać na zajęcia językowe czy ubezpieczyć siebie i swoją rodzinę. W ALDI możesz samodzielnie podjąć decyzję, które dodatki Cię interesują.
Nie. Możesz w dowolnym momencie zapisać się bądź zrezygnować z każdego benefitu. Wyjątek stanowią zajęcia językowe dla pracowników biurowych. Uczestnictwo w nich jest możliwe po okresie próbnym.
Polecamy kontakt z bezpośrednim przełożonym. Posiada on informacje dotyczące sposobu skorzystania z benefitów oraz jakie dokumenty są niezbędne przy zapisie. W razie potrzeby skieruje Cię też do osoby odpowiedzialnej za konkretne benefity.
Długość trwania szkolenia wdrożeniowego uzależniona jest od stanowiska, jakie obejmiesz. Najkrótsze trwa 2 tygodnie, najdłuższe nawet rok. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Oczywiście. Jeśli zainteresowała Cię konkretna oferta pracy, możesz na nią aplikować w ramach rekrutacji wewnętrznej. Aby to zrobić, znajdź interesujące Cię stanowisko tu: Oferty pracy, wybierz przycisk „Aplikuj” i wypełnij formularz rekrutacyjny, zaznaczając, że jesteś pracownikiem ALDI.
Zgłoś się do swojego bezpośredniego przełożonego. Na pewno Ci pomoże.
Oczywiście. Możesz to zrobić, wypełniając formularz polecający dostępny u Twojego przełożonego lub w Dziale Rekrutacji w Chorzowie, lub HR w Katowicach.