Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Kategorią

Kasia, pracuje w ALDI od 2019 r.

Osoby na moim stanowisku mogą zarządzać różnymi kategoriami produktów. Fresh Food, Food, Non Food oraz Near Food. Jednak niezależnie od tego, codzienne obowiązki znacznie się nie różnią.

Jak wygląda mój dzień pracy?

Ja pracuję w kategorii Fresh Food, czyli produktów świeżych. Dbam o to, aby te produkty były zawsze dostępne w naszych sklepach. Moje obowiązki to:

  • przygotowywanie i realizacja zleceń zakupowych,
  • kontakt z dostawcami z kraju i zagranicy,
  • sporządzanie kontraktów,
  • organizacja przetargów,
  • porównywanie i analizowanie ofert przetargowych,
  • wsparcie w przygotowywaniu degustacji,
  • kompletowanie pełnej dokumentacji zakupowej i jej archiwizowanie,
  • współpraca z innymi działami zaangażowanymi w proces zakupowy oraz promocję produktów.

Co lubię w pracy Specjalisty ds. Zarządzania Kategorią?

Dla mnie niewątpliwym atutem jest praca w stałych godzinach i ciągły kontakt z językiem niemieckim. Mam umowę o pracę, dostęp do prywatnej opieki medycznej dla siebie i mojej rodziny, ubezpieczenie na życie oraz dodatkowe zajęcia językowe. Cieszy mnie, gdy robiąc zakupy w ALDI, widzę na półkach produkty, które także dzięki mojej pracy, są dostępne dla wszystkich naszych klientów.

Kto może zostać Specjalistą ds. Zarządzania Kategorią?

Moim zdaniem osoby, które są dobrze zorganizowane i skrupulatne. Jakie jeszcze cechy są pożądane na tym stanowisku:

  • znajomość języka niemieckiego i angielskiego,
  • umiejętności komunikacyjne oraz pracy zespołowej,
  • wielozadaniowość,
  • zaangażowanie i terminowość wykonywania zadań.

Zobacz podobne

Pracownik Działu Przyjęcia Towaru

Patrycja, pracuje w magazynie w Chorzowie od 2015 r.

Przyjmowanie towaru do magazynu odbywa się każdego dnia i musi przebiegać bardzo sprawnie. Kontola jakości i zgodności z zamówieniem to kluczowe elementy pracy Patrycji. Przczytaj, jak wygląda dzień pracy w Dziale Przyjęcia Towaru.

Kierownik Sklepu

Paulina, pracuje w ALDI od 2013 r.

Chcesz pracować jako Kierownik Sklepu? Poznaj obowiązki i wyzwania na tym stanowisku oraz dowiedź się jakie zadania najbardziej lubi Paulina, pracująca na codzień w Zielonej Górze.

Kierownik Kategorii

Szymon, pracuje w ALDI od 2017 r.

Kierownik Kategorii zarządza grupą produktów oraz zespołem odpowiedzialnym za rozwój danej kategorii.
Przeczytaj, jak wygląda dzień pracy na tym stanowisku.

Kierownik Rejonu Sprzedaży

Weronika, pracuje w ALDI od 2018 r.

Praca Kierownika Rejonu Sprzedaży niezwykle dynamiczna, bo priorytety zmieniają się czasem z minuty na minutę – liczy się czas i elastyczność! Dowiedz się, jak wygląda dzień pracy Kierownika Rejonu Sprzedaży.

Pracownik Magazynu

Ania, pracuje w ALDI od 2018 r.

Dlaczego w magazynie czas szybko płynie? Dowiedz się tego od Ani - pracownika naszego Centrum Logistycznego.

Kupiec

Judyta, pracuje w ALDI od 2017 r.

Wprowadzanie nowych produktów do asortymentu, negocjowanie cen i warunków zakupu to codzienne zadania Kupca. Sprawdź, czy sprawdziłbyś się w tej roli!

Kontroler

Agnieszka, pracuje w ALDI od 2017 r.

Jak wygląda praca Kontrolera opowiedziała nam Agnieszka. Jak sama mówi, w jej pracy ważna jest szybkość działania i spstrzegawczość, sprawdź co jeszcze.

Sprzedawca

Ania, pracuje w ALDI od 2018 r.

Czas w pracy szybko mi mija, bo w sklepie nigdy nie ma nudy! A gdy dbam o jakość i świeżość warzyw czy kwiatów, czuję się jak w swoim ogródku.