Kupiec

Judyta, pracuje w ALDI od 2017 r.

Zanim objęłam stanowisko Kupca, pracowałam jako Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Kategorią. Dzięki temu znałam już zasady jakimi kierujemy się przy zakupie towarów. Dużo się u nas dzieję, ale lubię to!

Jak wygląda mój dzień pracy?

Każdy mój dzień pracy jest inny. Są takie, kiedy skupiam się na pracy z dokumentacją i takie, kiedy działam w terenie. Śmieję się, że to, co jest niezmienne, to zmiana. Do moich codziennych obowiązków należy:

  • wprowadzanie nowych produktów do asortymentu ALDI oraz rozwój dotychczasowych,
  • aktywne poszukiwanie nowych dostawców,
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • przygotowywanie zestawień i analiz,
  • monitorowanie wyników sprzedaży,
  • współpraca z innymi działami wspierającymi zakup produktów oraz ich promocję.

Co lubię w pracy Kupca?

Cenię moją pracę za brak rutyny i nowe wyzwania. Pracując w dziale zakupów mam realny wpływ na to, jakie produkty pojawią się na sklepowych półkach. Czuję dużą satysfakcję, kiedy w ofercie ALDI pojawia się atrakcyjny jakościowo i cenowo produkt. Doceniam też zespół, z którym współpracuję, możemy na sobie polegać i wzajemnie się wspierać. Inne atuty to na przykład:

  • praca w Centrali firmy w Katowicach,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wdrażanie własnych pomysłów,
  • udział w projektach międzynarodowych,
  • wykorzystywanie języka niemieckiego i angielskiego.

Kto może zostać Kupcem?

Osoby zajmujące się wcześniej zakupami, znające branżę. Ważna jest dobra organizacja pracy, elastyczność i szybkość działania. Przydają się też umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne do współpracy z nowymi i przyszłymi dostawcami. Osobiście uważam, że bardzo istotna jest skrupulatność i terminowość, bo każdego dnia pracujemy w oparciu o ustalone harmonogramy i cele. Z uwagi na fakt, że działamy także w terenie, konieczne jest posiadanie prawa jazdy. Znajomość pakietu MS Office także się przydaje - analizy i raporty stanowią dużą część pracy.

Zobacz podobne

Pracownik Działu Przyjęcia Towaru

Patrycja, pracuje w Magazynie w Chorzowie od 2015 r.

Przyjmowanie towaru do magazynu odbywa się każdego dnia i musi przebiegać bardzo sprawnie. Kontola jakości i zgodności z zamówieniem to kluczowe elementy pracy Patrycji. Przczytaj, jak wygląda dzień pracy w Dziale Przyjęcia Towaru.

Kierownik Sklepu

Paulina, pracuje w ALDI od 2013 r.

Chcesz pracować jako Kierownik Sklepu? Poznaj obowiązki i wyzwania na tym stanowisku oraz dowiedź się jakie zadania najbardziej lubi Paulina, pracująca na codzień w Zielonej Górze.

Kierownik Kategorii

Szymon, pracuje w ALDI od 2017 r.

Kierownik Kategorii zarządza grupą produktów oraz zespołem odpowiedzialnym za rozwój danej kategorii.
Przeczytaj, jak wygląda dzień pracy na tym stanowisku.

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Kategorią

Kasia, pracuje w ALDI od 2019 r.

Wsparcie Kupców w zakupie towaru czy przygotowywanie przetargów, to tylko przykłady zadań Młodszej Specjalistki ds. Zarządzania Kategorią - Kasi. Sprawdź co jeszcze należy do jej obowiązków?

Kierownik Rejonu Sprzedaży

Weronika, pracuje w ALDI od 2018 r.

Praca Kierownika Rejonu Sprzedaży niezwykle dynamiczna, bo priorytety zmieniają się czasem z minuty na minutę – liczy się czas i elastyczność! Dowiedz się, jak wygląda dzień pracy Kierownika Rejonu Sprzedaży.

Pracownik Magazynu

Ania, pracuje w ALDI od 2018 r.

Dlaczego w magazynie czas szybko płynie? Dowiedz się tego od Ani - pracownika naszego Centrum Logistycznego.

Kontroler

Agnieszka, pracuje w ALDI od 2017 r.

Jak wygląda praca Kontrolera opowiedziała nam Agnieszka. Jak sama mówi, w jej pracy ważna jest szybkość działania i spstrzegawczość, sprawdź co jeszcze.

Sprzedawca

Ania, pracuje w ALDI od 2018 r.

Czas w pracy szybko mi mija, bo w sklepie nigdy nie ma nudy! A gdy dbam o jakość i świeżość warzyw czy kwiatów, czuję się jak w swoim ogródku.