Kontroler

Agnieszka, pracuje w ALDI od 2017 r.

W mojej pracy najważniejsza jest dokładność i szybkość działania. Od tego, jak szybko skontroluję spakowany towar zależy, kiedy wyjedzie on do sklepów i trafi do koszyków klientów.

Jak wygląda mój dzień pracy?

Każde spakowane w magazynie zamówienie musi przejść przez kontrolę, aby sklepy dostały dokładnie to, co zamówiły. A moja praca polega na kontrolowaniu tych gotowych do wysyłki artykułów, więc do moich głównych obowiązków należy:

  • sprawdzanie gotowego do wysyłki towaru,
  • liczenie zamówień,
  • prowadzenie dokumentacji zdjęciowej,
  • kontakt z innymi pracownikami magazynu,
  • praca z dokumentacją.

Co lubię w pracy Kontrolera?

Najbardziej w swojej pracy lubię to, że jest dynamiczna i mam kontakt z ludźmi. Koledzy i koleżanki są bardzo pomocni, przez co atmosfera w pracy jest miła. Inne atuty to:

  • umowa o pracę,
  • ubezpieczenie na życie,
  • prywatna opieka medyczna,
  • pakiet sportowy,
  • bony na zakupy w ALDI.

Kto może zostać Kontrolerem?

Moim zdaniem ci, którzy nie boją się pracy pod presją czasu. Towar może wyjechać do sklepu dopiero wtedy, gdy zostanie skontrolowany, dlatego liczy się tu każda minuta. Ważna jest też dokładność i spostrzegawczość oraz szybkość reakcji. Umiejętność pracy w zespole też jest istotna, bo moja praca bezpośrednio wiąże się z pracą innych osób. Warto też podkreślić, że jest to praca fizyczna.

Zobacz podobne

Pracownik Działu Przyjęcia Towaru

Patrycja, pracuje w magazynie w Chorzowie od 2015 r.

Przyjmowanie towaru do magazynu odbywa się każdego dnia i musi przebiegać bardzo sprawnie. Kontola jakości i zgodności z zamówieniem to kluczowe elementy pracy Patrycji. Przczytaj, jak wygląda dzień pracy w Dziale Przyjęcia Towaru.

Kierownik Sklepu

Paulina, pracuje w ALDI od 2013 r.

Chcesz pracować jako Kierownik Sklepu? Poznaj obowiązki i wyzwania na tym stanowisku oraz dowiedź się jakie zadania najbardziej lubi Paulina, pracująca na codzień w Zielonej Górze.

Kierownik Kategorii

Szymon, pracuje w ALDI od 2017 r.

Kierownik Kategorii zarządza grupą produktów oraz zespołem odpowiedzialnym za rozwój danej kategorii.
Przeczytaj, jak wygląda dzień pracy na tym stanowisku.

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Kategorią

Kasia, pracuje w ALDI od 2019 r.

Wsparcie Kupców w zakupie towaru czy przygotowywanie przetargów, to tylko przykłady zadań Młodszej Specjalistki ds. Zarządzania Kategorią - Kasi. Sprawdź co jeszcze należy do jej obowiązków?

Kierownik Rejonu Sprzedaży

Weronika, pracuje w ALDI od 2018 r.

Praca Kierownika Rejonu Sprzedaży niezwykle dynamiczna, bo priorytety zmieniają się czasem z minuty na minutę – liczy się czas i elastyczność! Dowiedz się, jak wygląda dzień pracy Kierownika Rejonu Sprzedaży.

Pracownik Magazynu

Ania, pracuje w ALDI od 2018 r.

Dlaczego w magazynie czas szybko płynie? Dowiedz się tego od Ani - pracownika naszego Centrum Logistycznego.

Kupiec

Judyta, pracuje w ALDI od 2017 r.

Wprowadzanie nowych produktów do asortymentu, negocjowanie cen i warunków zakupu to codzienne zadania Kupca. Sprawdź, czy sprawdziłbyś się w tej roli!

Sprzedawca

Ania, pracuje w ALDI od 2018 r.

Czas w pracy szybko mi mija, bo w sklepie nigdy nie ma nudy! A gdy dbam o jakość i świeżość warzyw czy kwiatów, czuję się jak w swoim ogródku.