Kierownik Rejonu Sprzedaży

Weronika, pracuje w ALDI od 2018 r.

Wdrożenie na docelowe stanowisko rozpoczęłam od poznania sprzedaży „od podszewki" - od obsługi na kasie aż po prowadzenie sklepu w roli Kierownika Sklepu. Dzięki temu doświadczeniu wiem, jak wygląda codzienność w ALDI. Praca w sprzedaży jest niezwykle dynamiczna, bo priorytety zmieniają się czasem z minuty na minutę – tu liczy się czas i elastyczność.

Jak wygląda mój dzień pracy?

Praca stanowisku Kierownika Rejonu Sprzedaży dostarcza różnorodnych zadań. Każdy sklep mierzy się z innymi wyzwaniami, co powoduje, że nie ma dwóch takich samych dni. Do moich codziennych obowiązków należy:

  • koordynowanie pracy kilku sklepów w podległym rejonie,
  • zarządzanie zespołami sklepowymi: szkolenie, motywowanie i rozwój pracowników,
  • zatrudnianie nowych członków zespołu,
  • wspieranie Kierowników Sklepu w codziennych zadaniach,
  • monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i poprawa wyników.

Co lubię w pracy Kierownika Rejonu Sprzedaży?

Najbardziej cenię sobie dużą samodzielność w działaniu i decyzyjność, jak również możliwość tworzenia zespołów i współpracę z niesamowitymi ludźmi. Wielką satysfakcję odczuwam, gdy osoby z moich zespołów awansują. Miło jest być częścią czyjegoś indywidualnego sukcesu! Bardzo dobrze wspominam też kilkumiesięczne szkolenie, którego celem jest kompleksowe wdrożenie i zaznajomienie z naszymi zasadami oraz standardami.

Kto może zostać Kierownikiem Rejonu Sprzedaży?

Na pewno osoby, które lubią pracować z ludźmi w dynamicznym środowisku. Oczekiwania wobec nich to:

  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • łatwość nawiązywania relacji zawodowych,
  • wielozadaniowość,
  • analityczne myślenie,
  • prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie.

Zobacz podobne

Pracownik Działu Przyjęcia Towaru

Patrycja, pracuje w Magazynie w Chorzowie od 2015 r.

Przyjmowanie towaru do magazynu odbywa się każdego dnia i musi przebiegać bardzo sprawnie. Kontola jakości i zgodności z zamówieniem to kluczowe elementy pracy Patrycji. Przczytaj, jak wygląda dzień pracy w Dziale Przyjęcia Towaru.

Kierownik Sklepu

Paulina, pracuje w ALDI od 2013 r.

Chcesz pracować jako Kierownik Sklepu? Poznaj obowiązki i wyzwania na tym stanowisku oraz dowiedź się jakie zadania najbardziej lubi Paulina, pracująca na codzień w Zielonej Górze.

Kierownik Kategorii

Szymon, pracuje w ALDI od 2017 r.

Kierownik Kategorii zarządza grupą produktów oraz zespołem odpowiedzialnym za rozwój danej kategorii.
Przeczytaj, jak wygląda dzień pracy na tym stanowisku.

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Kategorią

Kasia, pracuje w ALDI od 2019 r.

Wsparcie Kupców w zakupie towaru czy przygotowywanie przetargów, to tylko przykłady zadań Młodszej Specjalistki ds. Zarządzania Kategorią - Kasi. Sprawdź co jeszcze należy do jej obowiązków?

Pracownik Magazynu

Ania, pracuje w ALDI od 2018 r.

Dlaczego w magazynie czas szybko płynie? Dowiedz się tego od Ani - pracownika naszego Centrum Logistycznego.

Kupiec

Judyta, pracuje w ALDI od 2017 r.

Wprowadzanie nowych produktów do asortymentu, negocjowanie cen i warunków zakupu to codzienne zadania Kupca. Sprawdź, czy sprawdziłbyś się w tej roli!

Kontroler

Agnieszka, pracuje w ALDI od 2017 r.

Jak wygląda praca Kontrolera opowiedziała nam Agnieszka. Jak sama mówi, w jej pracy ważna jest szybkość działania i spstrzegawczość, sprawdź co jeszcze.

Sprzedawca

Ania, pracuje w ALDI od 2018 r.

Czas w pracy szybko mi mija, bo w sklepie nigdy nie ma nudy! A gdy dbam o jakość i świeżość warzyw czy kwiatów, czuję się jak w swoim ogródku.